Berkawan biar seribu…..
Berkasih biar satu…..


KAWAN~
Dimana kau bila aku memerlukan mu…
Tolonglah aku…apabila aku memerlukan pendapat mu..
bantulah aku tatkala aku dalam kesusahan….
Peganglah tangan ku apabila ku jatuh…
Tenangkan lah hatiku apabila aku keresahan…
Suapkan lah aku apabila aku kelaparan…
Pujilah aku dengan keikhlasan…
Terimalah aku seadanya..
Kau lah kawan baik ku…

KEKASIH~
Mencintai mu sepenuh hatiku..
kesetiaku menanti mu…
Aku sentiasa disisi mu kekasihku…
Hati ini hanya untuk mu…
Senyuman mu tersimpan didalam memoriku….
Merindui mu setiap masa…
Semoga tuhan membahagiakan kita selamanya…
Kekasih ku…hanya kau yang satu
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to " "

Catat Ulasan

Copyright 2009 bulan berbicara~~
Free WordPress Themes designed by EZwpthemes
Converted by Theme Craft
Powered by Blogger Templates