Kisah diri ku,


Nama aku EZZEYRA.Aku lahir pada tanggal 23 Julai..Aku dilahirkan di Hospital Sultanah Nur Zahirah,Kuala Terengganu..Aku merupakan anak sulung dari 3 adik-beradik…Aku mempunyai ayah dan mama yang caring dan sporting.Aku seorang anak gadis yang simple…Emmmm…”SIMPLE”.Adakah orang macam aku digambarkan simple?Mungkin….aku boleh digambarkan dengan simple sebab aku tak kesah dalam segala hal dan senang diajak berbual..cehhh perasan tol aku nih…hahaha..tapi kekadang aku ni cerewet jugak…haishhh..entahlah…Setakat itu sahaja lah latar belakang aku..
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to " "

Catat Ulasan

Copyright 2009 bulan berbicara~~
Free WordPress Themes designed by EZwpthemes
Converted by Theme Craft
Powered by Blogger Templates