KE EGOAN MU KEBAIKAN KU,

Dimana keegowan mu?
Dimana kebaikan mu?
Apakah ia telah hilang?
Menjauhkan diri mu?
Dari diriku….
Dikala aku merinduimu…
Engkau!,
Mengikut sahaja kehendakku dan
Aku!
melayan sahaja kehendakmu,
Engkau!
Cukup bersabar dengan kelakuanku,
Aku!
membalas dengan kekutukkan manja,
Yang terkeluar dari kata-kata..
Engkau!
Melayan aku tanpa henti dengan kebosanan
Dan engkau..
seorang pendengar yang setia,
Aku!
hanya mementingkan diri ini
Untuk menghilangkan rasa bosan yang tanpa henti.
Kejamnya diri ini..
Tapi engkau!
Lagi kejam…setelah aku.
Benar-benar sayangkan engkau,
Engkau!
Menghilangkan diri tanpa alasan…
Kau meninggalkan aku sedirian..
Engkau!
Membuat aku separuh gila,
Mencari engkau entah dimana menghilang??
Aku!
mula merasakan mungkin keegoanmu itu kebaikanku…
selamat tinggal..selamanya~~



Photobucket
  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to " "

Catat Ulasan

Copyright 2009 bulan berbicara~~
Free WordPress Themes designed by EZwpthemes
Converted by Theme Craft
Powered by Blogger Templates