KENAPA AKU KATAKAN AKU PENYAYANG


Kenapa aku katakan aku penyayang…
Kerana aku sangat mencintaimu…
Sedangkan engkau menolak cintaku…

Kenapa aku katakan aku penyayang…
Kerana aku sering menjaga perasaanmu
Sedangkan engkau melukaiku...

Kenapa aku katakan aku penyayang…
Kerana aku sering merinduimu..
Sedang engkau semudah itu melupaiku..

Kenapa aku katakan aku penyayang…
Kerana aku melukis gambarmu dalam hatiku..
Sedangkan engkau padamkan memori indah bersamaku..

Kenapa aku katakan aku penyayang..
Kerana aku sering bersamamu..
Sedangkan engkau meninggalkanku..

Kenapa aku katakan aku penyayang…
Kerana aku punya hati dan perasaan..
Sedang engkau terus membisu…




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to " "

Catat Ulasan

Copyright 2009 bulan berbicara~~
Free WordPress Themes designed by EZwpthemes
Converted by Theme Craft
Powered by Blogger Templates